Nell’autorità di padrone dell’avatar ( il vecchio sono io) dovresti cambiarlo. E poi il baccalaro a mia nun mi piace, m’ha fattu sempri schifo. E nessun coordinamento si è riunito per questa iniziativa politica.
JOSA PEPA ma vorresti rovesciare la mia autorità?
Già siete stati declassati ad autori. Volete forse che vi declassi a SGUATTERI?
ALLINTAMU ‘NA MAGGHIA! OGNUNO O SO POSTO.
MI AUGURO CHE TUTTI VOI AMMUTINATI POSSIATE REDIMERVI E TORNIATE AL PADRE.
Ormai a frittata è fatta! A lista s’ava fare. Tutto u paisi ti acclama a sinnaco. Pensaci ancilò.
Mi affretto a dichiarare che io non faccio parte degli ammutinati, sono seguace di ancilino e resterò a combattere contro sti 4 briganti e usurpatori che cercano di sovvertire il suo regno.
Lunga vita ad Ancilino
Ormai è chiaro: Ancilino un si voli candidare picchì, a quanto si senti a chiazza, è cercato ri avutre. Forse u vonno mettere na navutra lista ma nuatre semo decisi a gghiri avanti. carissimo ancilino e peppe carbune, nuatre ni nni futtemmo ri vuatre, u baccalaru a 16 euro o chilo un si pò accattre cchiu!
Caro Ancilino, a mmia mi rispiacissi tantu si tu pigghi puru a mmia pi ammutinatu, io appi sulu l’idea ru baccalaru, e francamenti si sapia ca a ttia u baccalaru ti fa schifo mancu l’annintuvava; ora un mi resta avutru chi chiediti scusa, o vasinnò, si veramente tu ti voi purtari pi sinnacu putemu canciari u simbolo ra lista, ci livamu u baccalaru e ci mittemu na sasizza; a tia ti piaci a sasizza? Fammi sapire, pi fauri, ca aiu tanti voti a disposizione ma mi stannu pirdennu ri valuri.
PS: Josapepa si pregato ri un mi fari avutri minchiati ca sinnò i voti m’arrestanu ncapu a panza a mia.
picciotti manco io vaio contro ancilino… a mia ra lista un m’avia ritto nuddo nente… ruminica sira versu l’unnece mi arriva un messaggio cà mi rice cà sugno nà lista, ive a controllare e vitte tutto stu burdello….quindi io cù sta lista un c’entro nente scrivitivillo nò ciriveddo…e poi si l’avemo a diri tutta a mia ru baccalaro a 16 euro un minni futte na minchia…vi saluto e viremo ri sistemare tutto stù tabarè cà si cunzao.
wWxwMr pfqhgrmhngkh, [url=http://plfdauwfjpur.com/]plfdauwfjpur[/url], [link=http://mvlzgvujqrma.com/]mvlzgvujqrma[/link], http://binagbdrvfya.com/
E va bbene Ancilinu, un t’interessa ru baccalaru!? allura i me voti i rugnu a navutru, a navutru chi sapi apprezzari u sapuri ru baccalaru e capisci quantu é mportante pi una famigghia nummarusa u prezzu ru baccalaru. Ti l’avia rittu ca semu assai, pirdisti 35-40 voti.
Si tu un voi perdiri sti voti, putemu truvari un accordo, livamu u simbolo ru baccalaru e ci mittemu chiddu ra sasizza, anchi a sasizza costa troppu cara, a ttia ti piaci a sasizza? nsumma un pinsari chi ti rugnu tutti sti voti pi nenti…..*preciso, onde evitare equivoci, ca un t’aiu mai addumannatu u postu, picchi a mmia a lagnusia mi mancia l’occhi. Viremu c’avemu a fare, ntanto mi vaio a fari livari un caddu nno peri.
Ecco lo sapevo…i fratelli di Giusto di Gand, così abilmente scoperti dagli anciliniani, non potendo più contare su alcune basi segrete stanno cercando di sgretolare questi valorosi uomini che combattono ogni giorno la setta…non ci erano riusciti con le minaccie ma ci stanno riuscendo con la politica!!!!
Ragazzi…aprite gli occhi…vi vogliono dividere perchè ora sono deboli e sono stati smascherati da voi….aprite gli occhi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ancilì tu un’hai capito ca si vogghio chiu stu blog…..,un ti fare virire pi strata picchi ti rumpo u culo!!!!