‘Na vota pare ca c’eranu i sinnacate ca facianu sempri burdellu. Ca unu e ‘ddui ‘un ci mittianu nenti a fari sciopiru e accupare li terri. Pare. Oggi, ca’ macari ri schiaviste e priputente ci ‘nnè chiossàe r’un vota, pare ca sti sinnacate ‘un ci su ‘cchiù. E veru è cà prima pitittu ci ‘nnera chiossà e fari sciopiru bruciava forti. Ma unni minchia si ‘nneru tutti sti sinnacatura? Ma chi schifia fannu? Tu ricu iu chi fannu ! Fannu i pulitici, l’esperti ri l’antimafia, l’esperti ri sta don coppula… mi staiu zittu! Scussassiru gentili litturi, ma è cosa arrisaputa cà puru iddi addivintaru prufissiuniste ri l’antimafia e a cosa ormae è barzelletta, è ‘na farsa! Sempri chi dinuncianu, sempri chi fannu dichiarazioni ri legalità, ri trasparenza, e poe, sempre cà si sentinu perseguitate ri i mafiuse, unne e ‘gghiè virinu mafiuse! Avantere, una ri chiste, ‘na sinnacatissa, mischina arriciviu minacce. Chi appe a fare? Subbitu si rivurgiu e Carabbinera. Mischina a picciotta a ficiru assittare e a ficiru parrare. ” Dica pure signora T. cosa è successo? “. “Devo denunciare delle minacce ricevute”. ” Signora, ma che genere di minacce? Minacce d’ aborto? “
A Placido Rizzotto.
Sinnacati? Vuatri sapiti oggi chi fannu? Sta m….! Chiddi chi canusciu iu sunnu saccunara fannu tuttu tranne chiddu ca hannu a fare! Io tempu fa mi scancellave picchi mi futtianu sulu i picciuli e iddi s’impustavanu i soro i muggheri etc…..!Sugnu schifiatu ma runni stamo arrivanno! Anch’io voglio commemorare Placido Rizzotto ucciso per aver cercato di cambiare qualcosa…. scomodo ai mafiosi corleonesi di merda!
Hai ragione Ancilino, purtroppo molti sindacalisti fanno solo politica. Ma ci sarà qualcuno che lotta veramente? Spero di si.
Gente come Placido Rizzotto nasce una volta ogni 100 anni
Dobbiamo tornare come prima, chi scupette rarre a porta, ma quali sindacati?!
U primo chi parla……
La strada è quella giusta: le denunce, ormai, “pagano”. In termini di consenso di talune parti politiche e giudiziarie, che si può poi “spendere” suol mercato del lavoro. A sinnacatissa, figura mitica, che così poco ha a che fare con Rizzotto, o con quelli che, come lui, sacrificarono la propria vita per coerenza, purtroppo, vive in ognuno di noi. Che non lottiamo più, stanchi e sopraffatti, per i nostri diritti.