PAPA’ MAMA’ MINNI VAIU A MUSULUMELI, UN E’ LUNTANO E’ CA VICINO, MANCU UN’URA CA LAMBRETTA!!!
LI MOTIVI SUNNU TANTI CA PI ELENCALLI CI VURRIBBI MEZZA IURNATA!!!
RI QUANNU SCAPPAVI CU RUSULIA LI COSE CANCIARONO!!!
MINNI VAIU A MUSULUMELI PICCHI’ DA’ LI AFFITTI COSTANU PICCA , MI RISSIRU CA SPISSU LI PAGA LU COMUNI E POI…PURU CA FUSSI E UN LI PAGHI UN SI INCAZZA NUDDU!!!
MINNI VAIU A MUSULUMELI PICCHI’ DA CI SUNNU L’AMICI RI L’AMICI!!!
MINNI VAIU A MUSULUMELI PICCHI DA PURU CA POSTEGGIO IN DOPPIA FILA NUDDU PARRA E NUDDU SI INCAZZA!!
MINNI VAIU A MUSULUMELI PICCHI’ DA LASSANU LI CASI E MACHINI ANCORA APERTI SUNNU GENTI RI GRANNI FIRUCIA LI PAISANI!!!
MINNI VAIU A MUSULUMELI PICCHI’ DA A CERTI COSE UN CI TENNU PURU CA ETTI LA MUNNIZZA RI LU BARCUNI NUDDU CI FA CASO!!!
MINNI VAIU A MUSULUMELI PICCHI’ DA BASTA IRI A LU COLLOCAMENTO CA COCCHI CANTERI SCOLA TI LU RURANU SUBITO ,BASTA CA CI RICI CA SI EX DETENUTO …E PI STA COSA RINGRAZZIANDO A DIU UN TI PUTEMU LAMENTARE
MINNI VAIU A MUSULUMELI PICCHI’ E’UN ISOLA FELICE ….MA CHI BELLA MISILMERI.
Di Emiro 70
Bedda matri Maria, firmatilu ch’é fodde…….cu tutta sta munnizza chi c’é si nfrinza tuttu
viva li forestieri …ci portano novita’ nuove culture nuovi dialetti …… nuovi modi di vedere la vita…..viva la gente di p…da bene viva i figghi putativi di pippineddu a…..
Ciao CALORIO apprezzo molto il fatto che tu POST-SCRIVI alcuni commenti fatti dai visitatori del sito nelle varie categorie,
anche perchè li accompagni molto bene con delle belle foto .
se mi dai la tua e-mail te ne potrei inviare qualcuna delle mie .inoltre il sito è visitato ed apprezzato anche da nostri concittadini all’estero i quali , ti posso garantire ,non hanno dimenticato la lingua madre ( U SICILIANU ) ma cominciano a perderne pezzi ,il nostro dialetto poi è in continua evoluzione ,rendendo ancor più problematica la stesura di commenti ed altro….. e poi cu tutti chisti ca cu li lambretti vennu a stari a musulumeli picchi cè cu ci affitta li casi , cu ci paga laffitti,
cu ci runa u manciari ,cu ci runa u travagghiu , cu ci runa a fossa …..un paganu nente e addiu ti risse u dialettu musulumisi , …..peggio di cosi.
Io credo ( e spero vivamente di sbagliarmi ) che chi è fuori voglia dimenticare di essere misilmerese ,con tutto quello che si sente e si vede in giro; e poi continuando di questo passo DI misilmerese rimarranno solo le TASSE , L’ARIA e a MUNNIZZA.
con ironia .. francuzzo.
Caro Sig. francuzzo lei li sbaglia, lei sape bene che le radici (quatrate o rotonte) non si possono sscancellare neanche con la gonna, no no con la gomma, soprattutto se é gomma da mastichiare.
Grazie francuzzo per gli apprezzamenti, comunque noi “blogger” sosteniamo l’idea che chiunque può scrivere articoli (post), trovate tutte le indicazioni nella sezione “VOI TRASIRI”, francuzzo anche in questa sezione trovi la mia mail.
mi pare razzista questo articoo o sbaglio? no perchè mi incazzo se così.
non credo si tratta di razzismo è solo un gioco
Il tutto è scritto in chiave ironica! Di certo l’aut. del post non intendeva ne offendere ne tanto meno essere razzista..!